090423

hejsan bloggen.
Idag har varit en lite, ja jag vet inte riktigt.. tråkig dag kanske..?
Slutade väldigt tidigt, 12.00, och gick då på stan men hittade absolut ingenting! Tråkigt.
Men jag åkte sedan hem till pappa och tillbringade efetrmiddagen där med att läsa ut boken, som är så himmla bra.
Så resten av kvällen har jag ägnat till att försökt få ihop en bokrecension, vilket inte blev så lyckat kanske. Men jag får väl slipa på den under helgen tills jag blir nöjd.

Imorgon är det klassferre. Åker väl hem till pappa efter skolan och gör mig i ordning, sen åka tillbaka till stan för att träffa nåra innan.
Jag vet inte rikgtigt vad jag ska ha på mig än, men det blir väl bra till slut. Lockat hår ska jag väl i allafall ha. Så jag måste packa ner locktången nu på en gång.

Imorgon bitti är det nationella prov i engelska också. Hoppas det går bra!
Godnatt bloggen.



En bild på min goda smoothi från igårkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0