090429

Idag var det en kort dag som alla andra onsdagar. Slutade tolv och fick en god lunch i skolan sen gick jag med Elin  till Magic Lines och kollade min piercing som sett lite mycko ut. Men det va ingen fara med  det sa hon och jag fick med mig en liten brochyr hem.
Sen gick vi till nåra affärer och jag hittade en läcer tröja på Gina som jag köpte (Have no picture right now, men lägger väl upp senare.) Så hitta jag en jättesnygg tunika på JC, som jag inte köpte... tänker på det fortfarande.. väntar nog tills studiebidraget kommer isåna fal, om det blir nått.
Sen tog jag bussen hem och har tittat på tv typ hela eftermiddagen, och somnade i fotöljen ett tag med.

Nu ska jag försöka skriva rent geografin innan jag ringer min söta vän Elin (en annan elin) som jag ska tillbringa valborg med imorgon. Vi ska bara chilla för ingen av oss orkar göra nånting stort. Så det blir mysig hemmakväll och kanske nån tur med cykeln. Vem vet.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0