blää. skadad på träningen

Åkte till träningen vid kvart över 5 med humöret på topp och riktigt taggad för träning, särskilt trampett.
Så värmde vi upp med bra humör och sen börja vi köra trampett med nån statioen som jag inte gillade...
Vägrade köra 3 gånger, sen skulle jag köra!  Men icke sa nicke, i stället landa jag i trampetten med vriden fot och vricka/stuka den.. Och resten av träningen var förstörd :(
Men fick linda foten och vila i en halvtimme typ, sen kunde jag köra lite tumbling iallafall :)
Men nu har jag väl fortfarande lite ont som jag hoppas är borta tills imorgon.

Annars då? Tittade på wipeout och parlamentet eftersom Soran var med! Hans snorunge va ju bra!

Nu ska jag läsa igenom min bokrecension och sen gå och lägga mig
Godnatt bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0