blandade dagar

Det har varit lite dött här nu i nåra dar men jag har helt enkelt inte orkat skriva. Var hemma själv i måndags och ville inte sitta vid datan då helt enkelt. Men jag ahde en myskväll med Kyros.. Eller dom sista 10 minuterna innan jag skulle gå och lägga mig :P



Igår hade vi simning på gympan och det blev en iskall cukeltur till simhallen, även om jag fick skjuts där bak ;P
Men händerna vart helt lila och såg döda ut.. lite läskigt vare.
Så hade jag träning också och det gick ju skit som vanligt med knät. men på kvällen träna jag det iallafall innan jag gick och la mig. Ska göra det nu också så jag håller igång med träningen. Balans och styrka.

Idag var det en kort och tråkig dag som vanligt. Har börjat läsa en ny bok till bokredovisningen. Men jag har redan läst den tre eller fyra gånger så jag kan den väl utantill nästan. Men kommer inte riktigt ihåg allting så jag frächar upp minnet lite, och försöker läsa ut den imorgon! Sen måste jag skriva bokredovisningen.
Kom på att jag måste läsa igenom spanskan en gång till innan jag lägger mig. PANIK! Ho ska fråga ut oss massa frågor imorgon, säkert på spanska också...Oh no! säger jag bara

Iallafall när jag kom hem idag åkte jag ut och övningskörde med mamma. Dett blev då fjärde gången.
Gick bra och så. Körde på lite olika ställen. MEn sen kom chocken när jag skulle körahem också och fick typ stop på bilen innan en korsning, med en bil bakom. PANIK!
Men sen gick det bra hela vägen hem och det va roligt!! hahaha.

Nu ska jag göra mig klar för natten. Ska bara titta lite på Zlatan som är så himla söt just nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0