Facebook?

Nu har jag pluggat samhäll i ett antal timmar och jag är så trött på det nu! Blir väldigt irritarad när vi fått instuderingsfrågor att svara  på som vi ska kunna till provet. Men svaren finns inte i boken!
Dessurom måste man leta igenom hela boken för att hitta svaren som finns ibland eftersom han inte skrivit vilken sida de står på, och frågorna är utspridda mellan 200 sidor ungefär. Detta är ett tillfälla då man hatar sin lärare!

Läste på en persons blogg nyss också om att hon är facebook trött och att hon inte tycker det används på samma sätt längre som i början.
Jag har aldrig riktigt fattat grejjen med FB. Vad ska man göra egentligen?
Enda gången jag är inne på FB är när jag fått ett mejl om att nån lagt till mig i kompislistan eller att jag blivit taggad på en bild..
Och så skickar folk massa konstiga inbjudningar hela tiden. Vilken glass är du? Vilken hårfärg är du? Blond ser du väl?
Inte för att det kanske är svaret, men jag har aödrig orkat göra dom där frågorna.
Så FB är ingenting för mig direkt. Håller mig till bdb och bloggen och lite andra sidor som jag förstår bättre.
Kalla mig dum - Men 'what's the deal?'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0