Glassätartävling

Idag var det är väldigt skön dag i skolan. Två lektioner och sen var det dags för glassätar tävlingen. Vi lite nervös innan men sen var det min tur att gå upp på scenen med två personer till och ta plats i min fina svarta soppsäck.
Man skulle nämligen äta med bara munnen utan att använda sig av händerna.
Kom två i min "heat" och gick då vidare till nästa omgång. Men där tog det stop då endast den första personen gick vidare. Och han va snabb! En tugga tog han ju  bara typ. :O
Aja, det va jättekul att vara med och så fick jag två gratis glassportioner. Inte helt fel. ;)
Sen fick man kolla vidare på dom andra också, vilket va skitkul så klart!! Och samma tjej som vann förra året vann i år igen ;D
Sen gick jag en snabbis på stan med Elin och sen tog jag en sen lunch.
Historia och sen hem till lilla söta Kyros. Tog ut han och så har jag läst vidare i boken Såld, som är himmla bra! Fick låna den av Elin som hade läst den.

Nu ska jag vänta i en timme typ tills jag ska åka.

Trevlig Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0