Hata sport som förstör bra tv-kvällar

Hallåå??
Frå man damp eller??!! Ja det får jag!
Jag har sett fram emot hela dagen att få titta på chuck nu klockan 8.00. Jag sitter bänkad framför tv:n men i stället dyker det upp nån hockeynisse i rutan?
Jag ba: Vad gör han där?! JAg vill ses Chuck!

Varför kan man inte i stället ha hockeyn på kanal 5 istället för det soppiga färjan 2?? Bra fråga!
Alltid ska sporten komma in och förstöra då det är nått bra program på tv:n? För sport är ju jätteviktigt! NOT
Det finns egna kanaler för sport, hur många som helst faktiskt, använd dom säger jag bara!

Nu är kvällen förstörd, och jag ska väl titta på inför eurovision song contest istället...suck!
Se om det är några bra låtar med.

Sen ska jag skriva rent geografin lite hade jag tänkte. Nu blev jag ser :(
Längtar till klockan 22.00 nu iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0