Heldag med Mami

Idag åkta mamma och jag till Ikea i Barkarby och kollade efter saker till mitt nya rum, som jag eventuellt ska försöka få till ;P Vi tog en god lunch där också. Gravad lax med potais och hovmästar sos och vitlöksbröd

 
GOTT!


Sen åkte vi till centrum och kollade på skor. Blev ett par ballerinaskor som jag lägger upp bild på imorgon. Kameran är dööd..

Nu har jag ätit en kokosboll och kollat på nyheterna.. Men ska gå och lägga mig nu.
Imorgon måste jag gå upp tidigt för jag ska till tandläkaren 20 över nio. Orka på påsklovet!
Men jag hoppas dom säger nått posotivt iallafall, som att jag får tandställning inom en vecka..Eller att dom ger mig en gratis tandoperation till raka tänder. Drömma kan man ju.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0