Hyffsad tävling som ändå ägde

Jag kom hem för ungefär 4 timmar sen och har tagit ett långt bad och tittat på den senaste bond filmen. Eller 1h & 9 min. Resten får jag väl kanske se imorgon bitti om jag hinner.
Men tillbaka till tävlingen.
Det gick ganska bra tycker jag. Fick en del avdrag för "egna" övningar, som vi visste att vi skulle få. Men bara vi hade folk som kunde göra nånting så ;)
Sen gick det lite dåligt för mig på hopp. Men dom ***'korvarna (ursäkta språket) hade flyttat trampetten efter förträningen så min sats va HELT borta :( Men en gymnast måste köra oavsett om man kommer med fel ben eller för långt ifrån eller för nära.
Och jag kom helt enkelt för nära och kunde inte få upp höjden ordentligt.
Men det jag är absolut gladast över idag är att jag klarade flickisen!!! :D
YES! Nu ska jag bara slipa på den, nu när jag kommit över min rädsla och tävla mer med den om 3 veckor, då vi ska till Avesta.
Hade också skitkul med tjejerna idag ♥

Nu kollar jag på Herre på täppan som är ett ganska värt program. :)
Ses imorrn bitti kanske om jag hinner.

(Jag vill shoppa loss!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0