Måndagskväll med tjejerna

I måndags åkte jag hem till cissi (med min vågiga lugg som jag fixat (; )
och sen drog vi till andrea tillsammans där hon och sandra väntade :D
Vi hade skitkul med guitar hero; World tour och singstar. Sen åkte cissi hem och då spela vi tre Värsta språket. De va faktiskt riktigt kul! Men det va väldigt svårt när man skulle gissa dialekt för ingen av oss kunde göra olika dialekter xD
Sen åkte iallafall sandra också hem och då vare bara jag kvar..eftersom jag skulle sova där.
På morgonen åt vi god frukost och läste om johan glans i tidningen och så kolla vi å disney channel innan jag blev hemskjutsad.

Andrea & jag


spelande i full gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0