Påskhelgen

hallåhallå!
Sitter här hos moster och ska väl snart gå ut i solen och joina dom.
Igår blev det ingen blogg..hann inte. Men igår var jag ute och övningskörde för första gången! :D
de va skitkul! och så fick jag en lektion hur motorn och bilen fungerar ;)
sen packade jag mina saker och åkte hem till moster för påskmiddag. Har haft skitkul här. bada i 'spapoolen' (som den heter) igår och hade skittrevligt. så åkte jag lite fyrhjuling och fick se solnedgången från altan.

Idag ska jag hem till pappa och äta päskmiddag där med lite folk..? och träna in johis dans med henne. Hoppas jag får påskägg också ;D har inte ätit så mycket godis än den här påsken. rekord tror jag nästan.

Glad Påsk på er!

Lägger in en länk till en film från vårat läger
(
Jag i svart med lila linne)
http://www.youtube.com/watch?v=rmhTWFcqcyM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0