Påsklov

tjenatjena!
ÄNTLIGEN PÅSKLOV! :D Guud va sköönt! Äntligen ledigt och bara slappa. (Fast jag måste ändå plugga till ett samhällsprov ): )
Idag va skolan väldigt kort men jag va tvungen att döda typ 2 timmar så blev lite promenader i skolan och mellanmål i kaffeterian och sen väntan på mammas jobb. Men sen åkte vi till moster och kusin och fikade och pratade, Skittrevligt! :D

Nu hemma i den lilla staden har jag inte gjort så mycket.. Ätit och tittat på Så ska det låta och nu ska jag kolla på Talang.
Marko & Tobbe!

Imorgon är det träningsläger :D YEEY! ska bli skitroligt!! Längtar verkligen. Då får vi testa  "hoppgropen" eller den nta landningsmattan. Ska ta med mig kameran och fota massor... om jag kommer ihåg :P MEn kan nog inte uppdatera nånting förän på söndagen, kan inte ta med mig datan dit.. om ingen annan har med sig en? Men det finns väl inget nätverk kom jag på nu :P

Nu ska jag äta min marabou daim och njuta. Gott!


♥ Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0