Sjukgymnasten

Sho!
Jag har verkligen inte orkat skriva på ett tag, så det har blivit lite tomt. Men i tisdags hade ja träning och hann väl inte och så va jag väldigt irriterad på mina lärare så jag höll på att dampa sönder! Jag säger bara om du undervisar håll dig till ämnet och sluta babbla massa skit som inte ens hör dit, men om du så måste diskutera skitdiskussioner så försök iaf att få med alla så man inte somnar på bänken! Hatar att sitta och lyssna på värdelösa diskussioner när man ändå inte får tycka som man vill, eftersom man i slutändan måste tycka som läraren som har världens konstigaste åsikt!! Tråkigaste dan ever!
Men på kvällen blev jag iaf glad när jag kom till träningen och fick träffa tjejerna och så gjorde jag min högsta frivolt och blev väldigt glad!:D
Igår hände inget heller somna när jag kom hem och kolla på tv.. ofc hehe ;)

Idag har jag iaf vart hos sjukgymnasten för andra gången. Det gick jättebra! Fick mitt träningsprogram med olika balansövningar och styrketräning som jag ska köra i en månad tills jag ska dit igen, så hoppas jag att knät bättrar sig lite. Fick också foten tejpad så jag vet hur man ska göra om jag skull behöva göra det till nån träning eller så. Och det är inte så skönt i början kan jag säga :P

Men nu ska jag plugga lite matte...(vad man nu ska plugga på? Vi får ju typ svaren på ett papper imorgon hur man räknar ut allting)...så får jag väl se vad jag gör sen. Måste iaf läsa Sorans och Måns blogg :) ♥ va ett tag sen nu

Ses imorgon eller senare idag..? :)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0