Skor- En kvinnas bästa accesoar

Jag har idag verkligen insett att skor är nått jag blivit besatt av.
Varje gång jag går genom stan går jag förbi västerås bästa skoaffär med dom finaste skorna jag sett och jag vill ha dom!
Synd bara att jag inte har råd att köpa dom :(
Men nu ska jag investera i ett par snygga bruna gladiatorskor till sommaren om jag hittar nåra billiga.
Ska gå runt och kolla i alla affärer. Sen ska jag kanske även köpa ett par vitatygskor som jag sett.
De passar ju bra till allting och är bra att ha nu på våren och till sommarn. Synd bara att dom blir smutsiga så fort, men jag får väl tänka på vart jag går någonstans. :)

Mina favoriter


Colla svarta pumps från Skorett


Dom här va riktigt coola, från Scorett

   
           Riktigt fina i båda färgerna. Men rosetten är lite stor.
           Från scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0