Tävling

Godmorgon!
Idag är det tävling som gäller!
Jag gick upp vid halv 8 i morse för att hinna göra i ordning allt. Och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv 10 så mamma och jag kan åka och hämta upp två stycken i laget. Sen drar vi till Tullinge. Tävlingen börjar vid 13.00 tror jag?
Och prisutdelningen är klockan 15.00, fast det vet men ju aldrig. Det brukar jämt bli försenat på grund av tävlingen innan som drar över.
Känner mig lite nervös faktiskt! Jag ska göra min första flickis på en tävling, och jag måste köra!! ÄVen om det bara är en erfarenhetstväling, så ska vi så klart göra vårt bästa.
Jag vill, jag kan, jag ska!
Men önska mig lycka till så ses vi ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0