tredje påskdagen..typ

Idag blev tredje dagen med påskmat. Blev en stor frukost och sen fick jag göra mig i ordning direkt för att hinna med 12 tåget. Passade även på att städa mitt rum så det blev lite snyggt. Men det är väldigt tomt också för min syster fick för sig för nåra dagar sen att ta min säng till sitt rum? Så nu syns allt dam som samlats... hehe

Men åkte alltså då till mamma med johi med pojkvän och fick ännu en påsklunch och så fick vi leta påskägg i trädgården :D hahaha.
Så nu har jag ännu ett påskägg att äta ur, men det räcker nog inte så länge antagligen. ;)

Dagen har även spenderats ganska mycket framför guitar hero. Har blivit väldigt inne på det efter att jag spela hos Andrea och Elin. Men när man väl kommer in i det så är det så himla kul! Även fast jag får damp varje gång jag missar en not typ, men nu har jag iallafall börjat köra på hard! är stolt över mig själv.
Så har jag spelat lite kubb, fotboll och basket innan jag gick in och satte mig framför wipeout och åt en och ½ korv med bröd.
Får se hur resten av kvällen spenderas. Film sen kanske
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0