Nya stjärnskottet inom sång

Alltså just nu är jag i ett chocktillstånd ellet nått!?
Charice Pempengco, är allt jag har att säga.
En 16 årig? tjej som började sjunga när hon var 4 år och lärde sig sångteckniker av sin mamma och började tävla i sångtävlingar när hon var 7 år. Nu är hon känd över hela världen och har varit med i massor med tv program.
Hon har den mest fantastiska sångröst jag någonsin har hört av en 16 åring! Man tappar hakan så fort man hör henne. Första gången jag såg henne var på Sorans blogg för en vecka sen när hon sjöng 'I will survive'
kolla här (eftersom det inte funkar att länka?!)
http://www.youtube.com/watch?v=sEImOOA2rh4&feature=related

Alltså hör man henne tycker man att man själv suger nästa gång på singstar :P hahaha liten jämförelse bara.
Bianka Ryan släng dig i väggen gånger om!
Nu är det Charice som äger youtube och sångvärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0