växel till trean

Ja idag har jag gjort typ inte så mycket på eftermiddan iaf :P
Men imorse övningskörde jag för tredje gånge, idag med pappa.
Det gick det skitbra! Roligt va det också. Förutom när jag fick stopp i en korsning xD lita panik bara. Men det kom ingen bil iallafall så de va tur.
Fick öva startningar och så klrde jag runt lite och blinka ;P och svängde och växlade upp till trean.
De va kul! Lite fart på bilen liskom. Och jag gillar att åka fort, ävan om det va ganska långsamt ändå.. :P
Sen kom jag hem och fikade och städade mitt rum medan det fortfarnade är tomt utan min säng.

Sen blev det liite panik till tåget som gick 13.52. Fem minuter innan fick jag komma fram till kassan och köpa biljett sen rusa jag ut till tåget.
Nu på eftermiddagen har jag inte gjort så mycket. Spelat spel med johi och kört harry potter japoardy. Klara ALLA frågorna ;D är man grym eller?!

Fick choklad kaninen också


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0