Sjukt rolig helg!

Igår var jag som sagt på träningsläger och det va sjukt kul!! ♥ Mycket flum!
Tränade i flera timmar och fick en god fruktstund och lite film. På kvällen gjorde vi många olika saker. Smög på dom andra och sepla guitar hero och lite singstar och kollade på titanic.
Men tio över elva blev vi tvingade att gå och lägga oss, men det tog väl minst en haltimme innan alla låg i sina "sängar/sovsäckar". Sen blev det mycket prat! och somna efter 12.



Klockan 7 imorse vakna jag upp på en tjockmatta med en hemsk nackverk och va astrött efter att inte kunnat sovit så bra på natten. Vaknade nåra gånger.. men jajaj. Halv 8 skulle vi gå upp och packa ihop och äta frukost för att börja träna halv 9. Men då va jag iallafall lite piggare efter att ha vilat i gropen ett tag :P
Vi körde airtrack först och då gjorde jag min flickis :D
och sen vare hopp om man ville och då körde jag iallafall mitt första överslag på hoppbordet med låg, hård landning :D
Träning i en och en halv timme sen streching och fruktstund. Sen äntligen hem med träningsvärk i hela kroppen och så har jag kollat på tv hela dan.
Men sen kom det besök så då fick jag leka lite med Elina :D

Nu äre Wipeout!

XOXO Maddec ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0