Våruppvisning

Igår va jag som sagt på klassferre. Men jag lägger in bilder och mer om det sen, orkar inte nu.

Imorse fick jag iallfall gå upp klockan 7, efter 5 ½ timmes sömn. Yesbox! och ta tåget till mamma klockan 9, tåget var dessutom smockfullt med folk, men jag lyckades få mig en plats -dock i solen- Men jag trängde mig förbi alla till dörren ;)
Djungelns lag liksom!

Sen åt jag frukost igen bestående av ett ägg och sen iväg till gymnastiken för våruppvisning.
Allting gick skit på förträningen men på uppvisningen gick det väldigt bra, som tur va :)
Så nu är jag jättetrött och vill bara sova, fast ändå orkar jag inte det. Jobbigt läge liksom.

Får  väl bjuda på en bild på mig som rappare/hip hopare som jag var på slutdansen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0