090827

Hejsan bloggen!
Idag var det världens längsta dag i skolan kändes det som! Började 8.15 med kommunikation, men den kursen är väldigt rolig! Sen va det idrott och vi skulle springa/jogga/gå 2 eller 3 km.. gick väl hyffsat bra för mig, med tanke på att jag hatar att springa och har världens sämsta kodition! xP haha.
Sen hade vi världens längsta lunch och en kort lektion och håltimme igen i lite mer än 1 timme. Vad gör man då liksom?? Sitter och stirrar in i väggen? Nej!   Vi har ju hur nära till stan som helst... 100 meter typ... men dit orkar man inte gå varje dag så man får hitta på massa annat att göra, brukar väl gå  ;P

Sen kom jag ham och kolla på top model och roject runway.. Men jag råkade somna och missade hur alla kläderna blev... suck :P
Har läst nära bloggar också och nu är jag lite småsugen på nånting att dricka.. alltså oboy! Så det får det bli ;D

imorgon ska jag nog köpa den där jackan på Gina!! Jag VILL verkligen ha den :D

(BTW: hur kan vädret ändras så snabbt? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0