badar ute . . . NU?!

Maten var jättegod! Moster hade lagat nå kött och potatisbitar, som typ varit i ugnen tror jag..? :P
Tack för maten! :D
och som ni ser så har jag nu ändrat bloggen. Det blev svart. Är väl typ passande till hösten som närmar sig med myrsteg. Fast det känns som den är här redan nu, jag sitter med två tjockttröjor på mig!

Sitter och kollar på friidrotten nu och äter godis. Men nu riktas min uppmärksamhet utåt i stället! Mamma och moster har precis hoppat i poolen ute?! Ja dom är galna :P Men det är väl typ 23 grader fortfarande så det är inte så kallt. Men som sagt - jag sitter och fryser här inne så det blev inget badande för mig. Jag nöjer mig med att titta på i stället. Ska gå ut till dom nu...

Japp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0