bla bla bla

Ikväll var jag äntligen ute och övningskörde. Det va verkligen väldigt längesen sen sist. Men nu körde jag runt ute i den "riktiga trafiken" och på en 70 väg ohoooo. xD Men det gick bra, måste bara öva lite mer på växling och så i svängar liksom, men jag får lite halvtpanik ibland liksom och glömmer bort helt vad jag ska göra. Haha det är inte så farligt som det låter, får iaf inte motorstopp mitt i vägen längre, så då är jag glad xD Men får se om jag kanske kör imorgon hos mamma eller på lördag (om nån vill..?)
Ajuste, sprutan..Det va det okännsligaste jag nånsin gjort. Herregud! Den kändes inte alls och då menar jag det!! Nånting rörde armen sen vare klart, peace of cake ;) Så ska jag göra om det snart igen inom 3 månader
Nu ska jag kolla på en serie som äger! peace out!♥♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0