Harry Potter in my <3

Nu har jag fixat och trixat lite med bloggen under kvällen.
Längst ner på varje inlägg har jag nu en liten hälsning varje gång.. El hälsning och hälsning :p men ett litet avslut, så man slipper tänka på vad man ska skriva i varje inlägg ;)

Men nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag på bio med mamma och äntligen se Harry Potter! :D Jaaa!
Som jag har längtat alltså!
...hoppas bara att den är bra nu då... Men det kommer jag säkert tycka. Jag älskar ju Potter! Det är seriöst min favorit bok- serie el vad man kallar det. Nu kommer jag väl låta lite täntig el så... men jag kan ju typ alla besvärjelser och musik intron till varje film och ja you name it.
I början när första och andra boken kom ut gillade jag inte potter alls, jag förstod inte vad det som var så bra?
Min syrra fick första och andra boken...men jag vet inte ens om hon läst dom? Men efter ett tag så började jag bli lite intresserad och läste första boken och den var ju superbra! Så såg jag filmen också och jag tyckte om den med. Sen kommer jag inte riktigt ihåg om jag läste eller såg andra boken/filmen först?
Men sen slutade min syrra få böckerna för hon va inte intresserad, och i stället önskade jag mig dem.
Så varje födelsedag/jul fick jag den senaste boken och jag såg alltid fram emot att få nästa. Till slut visste jag att jag skulle få den senaste boken som kommit ut i julklapp. Och samma kväll jag fått boken började jag läsa direkt.
Så har det pågått i alla år till 2008- då den sista boken kom ut :(  Och nu är jag ju helt besatt av Harry Potter.

Så morgondagen ser jag verkligen fram emot, ska bli superkul!!
(måste lägga in nåra smiley's till)      :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0