Gamla godingar

Hallå hallå bloggen!
Nu är jag hemma i huset igen, vad skönt! Och det är rikitigt sommarväder idag också, tur de, för jag ska nämligen på släktkalas idag. Och vi tycker om att sita ute och fika då ;D
Under hela semestern har jag skrivit upp massa låtar som jag har hört lite överallt, både nya och gamla låtar, för att sedan ta hem dom på spotify, och det är precis vad jag nyss har gjort. Nere i Italien varje vardag klockan 19.00 på MTV hade dom top 50 på olika kategorier. Och där fick man höra nåra riktigt gamla godingar. Bla. min favorit 'Ypu gotta fight for your right to pary' Jag älskade den låten när jag var mindre xD

Nu måste jag nog börja göra mig i ordning så jag inte är sist (som jag alltid brukar vara :P men det är inte alltid mitt fel faktiskt! ) Så vi ses kanske senare idag.    Peace out  ♥♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0