Grattis sötnos

Nu har folk fyllt år 4 dagar i rad här så jag passar på att säga Grattis till alla! ♥
Men idag är det Grattis till min älskade kompis Suss. Har känt dig i ett år nu och jag är verkligen glad för det! Du är verkligen en underbar människa, längtar tills vi ses ♥

måndag...vet inte vad jag ska göra idag..vet inte vart alla människor är ens?? Ikväll ska jag iallafall försöka övningsköra lite om jag får.. känner att jag ahr tappat suget lite, what's the big deal typ.? Men jag vill ju ha körkort så då måste man öva! ;)
Ajuste igår på släktkalaset va det kul som vanlig. Jag älskar att fira med släkten, särskilt när alla kommer, och det var nästan alla där igår; saknades bara en kusin. Typ som vanligt blev det grädd/jordgubbstårta MUMS! När nästan alla hade gått gick jag och tog tårtan som var kvar också mohaha!   Ha det bloggen! Peace out♥♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0