Handvolt- frivolt!

Hejsan bloggen!
Idag gick det väldigt bra på träningen! Vi körde bara "matt"-övningar. Men först fick vi en väldigt jobbig uppvärmning med lite styrka på det. Sen körde vi igång med bakåtövningar på tumbling/ airtrack. Jag körde bara flickisar på airtracket, känner mig inte riktigt redo för att köra på tubling än efter skadan... Känna lite läskigt att det ska bli samma sak igen typ. Men det gick ganska bra på airtracket ändå.
Men sen körde vi frammåtövningar. Jag körde mest airtracket då också (man måste ju passa på när man har grop!) Så jag körde handvolt och sedan la jag på en frivolt på den. Och sedan avancerade jag även till handvolt-sträckt frivolt! :D Det var första gången jag gjorde det, och det var jättekul!

Nu ligger jag i sängen och ska kolla på en film som jag började titta på igår.
Imorgon börjar jag 9.40 så då får jag lite sovmorgon ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0