Ho ho

Hallå alla nattugglor.
Jag ska väl gå och lägga mig nu har inget mer att uträtta på datan. Dessutom kommer jag inte på någonting att göra, vad finns det att göra på internet egentligen? spela spel.. det är kul i början, sen blir man beroende men sen blir man bara uttråkad.
Måste passa på att säga att jag har lagt upp filmerna från våran sista tävling vi hade i våras på youtube nu
så gå in och kolla vetja :D Det är Trazan ni ska kolla på ;)
(Det va på första mattvarvet jag skada armbågen, vilket kanske syns..jag är sist och gör fulast. Men om man ska vara positiv så ramla jag inte iallafall (: )
Jag tycker verkligen vi har förbättrats det här senaste året och jag är stolt över mig själv som uppnådde iaf ett av mina mål: flickis på tumbling. Sen va jag ju nära på att sätta handvolt-frivolt, landa lite på huk bara. Men nu när vi börjar igen ska jag satsa gärnet för att jag missa dom sista träningarna lite. JAG LÄNGTAR!


Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0