Kalas & The lonely Island

imorse fick jag gå upp tidigt (för mig kl. halv 10 typ) för att göra mig i ordning innan mamma kom poch hämtade mig. Sen hämtade vi morfar och syster och åkte hem till mamma för att fira morfar som fyllt 80 år. Fick mat och fika + en väldigt god tårta ;D (Om det inte redan är klart så älskar jag tårta!!) Kan väl passa på att säga också att kalaset i söndags var för farmor som också fyllde 80 år.
Just nu lyssnar jag på The lonely Island på spotify, jag blev lite inspirerad när min mobil ringde tidigare ;D jag älskar dom! hahaha. Lyssna på Jizz in my pants - det är den jag har som ringsignal - nej jag kunde inte hitta någon bättre! MEn det är iallafall en kille från Saturday night Live (som va värd för MTV movie awards) som är med i alla låtarna. I Jizz in my pants är det en kille med och så ses Justin Timberlake lite i videon. Men Dick in a box är det bara han från SNL (internet funkar inte så jag kan inte söka upp namnet) och Justin Timberlake som sjunger.
Sen har SNL-snubben och T-Pain som gjort och nån mer..? :P haha. Kanske Justin där med.. som ni fattar har jag inte all info :P
Kolla också in The lonely Islands video på Youtube där dom dansar med Beyonce till hennes omtalade Single ladies. Den är skitrolig!
tack för denna gång         peace out♥♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0