MTV VMA

Hejsan bloggen!
Idag har jag hunnit äta lite frukost och tittat på Days of our lives som vanligt! Sen har jag börjar göra ett litet armband i vitt och blått, som kanske kan komma till användning till någon outfit någon gång..
Satte mig sedan vid datorn för nån timme sen. Så började jag kolla på Ginas hemsida efter lite nya kläder som kommit om jag ska dra dit idag eller imorgon. Och jag har blivit K Ä R ! Hittade världens snyggast jacka som jag bara måste ha! Men jag kan inte bestämma mig för svart eller ljusrosa???

Nu ska jag njuta av min rostade macka med choklad på och rösta till MTV VMA som är den 13 september och jag ska ungt bänka mig framför tv:n, som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0