rubrik ;)

Hallå bloggen, nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem vid 4 men då var jag så himla trött och blöt och kall efter att ha cyklat i spöregnet hem från Cissi.
Cyklade till henne igår (jag känner mig duktig och miljövänlig) och så hade vi det trevligt - så trevligt att jag bestämde mig för att stanna över natten :D Så idag flumma vi vidare idag innan jag åkte hem och precis då började det regna -Suck! När jag kom hem blev det direkt in i "värmen", på med myskläder och in under filten i soffan och titta på tv. Och där har jag spenderat kvällen ;) Idag var det sista avsnittet av Blue water high :( buhuu! Den serien är vekligen bra (ävenom den är lite fake, men vad gör det?!) Nu slipper man iallafall gå upp halv 10 på måndag, tisdag och torsdagar :P äen om jag inte gjorde det så ofta, kollade mest på reprisen på kvällen. Herregud det är sommarlov - jag måste få sova! ;D
Men som smart som jag är ibland så ställde jag väckarklockan på halv 10 igår morse och kom på presic innan jag skulle kliva upp att det är onsdag , vilker är lika med INGE blue water high!! ÅÅÅÅH kände jag bara då, och inte kunde jag somna om heller... Men resten av dagen bev ju iallafall bra som ni nyss fick veta ;D

Nu ska jag kolla lite på Hannah montana (Jag såg filmen igår - ÄNTLIGEN!!! :D:D:D gud va lycklig jag blev när jag fick den.) Sen ska jag kolla på seventeen again, om jag inte hittar någonting bättre på tv och kollar på filmen imorgon kväll stället ;)

Ha det bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0