Sista dagen

God morgon!

Idag är det min sista dag av sommarlovet som har gått alldeles för fort! Vart har dagarna och veckorna tagit vägen?
Så idag ska jag försöka njuta av dagen till fullo, hur man nu gör det? Men det blit väl att fortsätta på mitt lilla projekt så den kanske blir klar och i eftermiddag så ska jag ju iväg med mamma och se Harry Potter ;D Vi ska åka lite tidigare så vi hinner kolla runt i affärer och shoppa lite innan också. Jag hann aldrig in på Gina innan tåget gick så dit ska jag för att kolla efter ett par jeans-leggings.
Idag är det egentligen träningsläger med gymnastiken, men jag ska inte gå på det. Det är mest för att prova träna i andra grupper och med andra ledare, men jag vet att jag ska gå kvar i min grupp så jag är hemma och vilar armbågen och knäna ;)

Nu ska jag ut i trädgården och kolla vad mamsingen håller på med, och kolla temperaturen i poolen, det kanske blir ett dopp sen...Om dom ens satt på värmen??

Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0