Skogsmulle

Imorse gick jag upp vis 9 eftersom vi skulle ut i skogen :D Okej jag va inte lika taggad när jag vaknade, men jag är verkligen ingen morgon-människa! När jag vaknar vill jag lägga mig i soffan under täcket och få frukost serverad. Men tillbaka till ämnet. - Vi hämtade farmor och farfar sen åkte vi ut i skogen nånstans och plockade svamp. Vi hittadee faktiskt en hel del, inte världens guldgruva direkt, men lagom mycket :) Nu ser jag fram emot att äta dem bara - mums!
Sen kom vi hem så to djag en dusch för att få bort allt myggmedel, det va fullt med myggor och flugor så jag häll på att bli tokig, och sen tog jag tåget med syrran till mamma. Nu har vi precis ätit mat och grillad banan med choklad i folie till efterätt.
Det va min dag de :D hoppas ni har haft det bra!
See ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0