Smått å gott om gympan

En helt vanlig måndag av sommarlovet, sitter hemma själv vid datan, alla andra är nånstans?
Men jag känner att det är skönast att vara kvar här eftersom jag har träning imorgon :D
och då orkar jag inte åka mellan. Men äntligen börjar träningen!! Fatta vad jag har längtat, som jag alltid gör precis när vi har slutat. Det blev ju en lite mlisslyckad avslutning på säsongen så... Hoppas det är bättre i armen nu och att jag kan träna som vanligt. Fast jag vet att jag inte kan stå på händer - då skiter det sig direkt! Så det ska jag undvika, jag får väl komma efter på listan över "steg på händer" eftersom jag inte kunnat träna nånting på det i sommar och inte kommer kunna göra det på ett tag. Får väl bara hoppas på att ingen går om mig x) ligger på 6:e plats just nu, ett snäpp ovanför mitten.
På onsdag ska jag till sjukgymnasten också, ska fråga han om armbågen om det finns något man kan göra?

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik, och förhoppningsvis blir jag hungrig snart så jag får äta cheesecake xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0