Söndag

Dagen som gått:
Tåg tåget till mamma imorse efter en frukost. Och så var det fullt på tåget..suck! Så fick fick sitta vid dörren och bli halvt döva varje gång det kom någon som skulle till en annan vagn - Kan man skynda sig mer el?! Verkar tydligen inte så..
Sen när vi kom fram stod inte mamma där..
Syster: Vet mamma om att vi skulle komma nu?
Jag: Nej, inte om du inte har ringt henne..! (det va hennes ansvar!)
Så jag fick helt enkelt ringa mamma och be henne komma och hämta oss.
-Äntligen hemma, där jag blev fullt sysselsatt med att fixa ett fint paket (på brist av paketpapper) SLog in paketet i vitt papper och målade sen alla sidorna i lite olika fina mönster.
Vid 2 kom släkten, så blev det kalas :D Dagens höjdpunkt!  :D
"Tårta, på en söndag?" xD -Johan Glans


Mammas jättegoda tårta!! Mmmmm


Sen resten av kvällen har jag slappat, eller vad man ska säga, och känt mig allmänt uttråkad. . .
Eftersom - båda tv-apparaterna varit ockuperade -som inkluderar båda DVD:erna - friidrotten är inte så intressant - och på datorn finns det inget kul att göra - och kaninen är ingen att räkna med..!

Nu ska jag iallafall titta på filmen Bolt. Hoppas den är rolig, fast jag vet iallafall att jag inte kommer sitta skönt!


Hoppas du njutit av detta inlägg. Jag kommer iaf njuta mer av morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0