Träffade min sötnosar

Igår spenderade jag hela dagen hos Elin. Vi badade i hennes pool och halvt sola lite :P sen tog vi än jäkligt lång promenad med hunden. Snacka om att det va varmt. Dessutom hade jag redan fått värsta motionspasser när jag cyklade till henne på morgonen, va typ dyngsur när jag kom fram, haha trevligt.. :P
Men sen på kvällen gjorde vi oss fina och drog hem till cissi som firade sin 17 årsdag (som är på måndag, Grattis i förskott! ♥) Det va supertrevligt hela kvällen!! vet inte riktigt mer vad jag ska skriva. Kan ju inte säga vad vi gjorde heller ;) satt ute på haltan hela kvällen, mysigt värre! Fick ju träffa alla mina bästisar!! :D Jag älskar er alla!♥
Tack för en underbar kväll

Här va kvällens partyoutfit, fast jag hade den mer som klänning.


Min sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0