Tropic Thunder

hej igen!
Nu har jag tittat på filmen och den va väl....ehm ja vad ska man säga egentligen? Den va rolig ibland men vid vissa tillfällen undrade jag bara "vad är det här?!" Det va kort sagt en annorlunda film. Men själva handlingen va ju faktiskt bra och rolig.
Dom ska spela in en krigsfilm i djungeln men blir av misstag med i ett riktigt krig, vilket alla inte verkar förstå. Och det mest konstiga i hela filmen enligt mig var - Att en unge va ledaren för alla knarkmänniskor?! Ehm...Okej?
Jaja.. ska man sätte ett betyg på filmen blir det nog 3 av 5  . . . typ . . .

Nu lämnar vi det...
Nu ska jag börja fixa en ny layot till bloggen med ny header och allting


Ha det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0