Serier

Godmorgon!
Idag var jag hur trött som helst när jag skulle gå upp,tänkomdet hade funnits en tv i rummet, men de va väl lika bra att det inte fanns det så jag kom upp och blev pigg. Just nu kollar jag på Days of our lives, som som vanligt får helt konstiga vändningar och allting blir helt galet, man vet aldrig hur det ska gå!...vem kommer på alla avsnitt egentligen? Den här serien har ju hålt på hur länge som helst. Men den ärändå ganska rolig att följa, även om det ibland blir lite segt..:P
Nu när skolan börjar så börjar ju också alla serier som man följer. Men jag har fått sluta följa en del serier för att det blev så mycket att göra i skolan plus att träningen alltid låg precis på dem tiderna då mina favoritserier var :(
Så nu har jag missat en eller två säsonger av Gossip Girl och Ugly Betty, men det får jag väl ta igen nån gång, kanske på höstlovet... eller jullovet...Jaja vi får väl se;)


När programmet är slut ska jag fortsätta med mitt lilla projekt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0