Madonna i Göteborg

Hallå. Nu är jag tillbaka. Det har varit lite dött här i nåra dagar men jag har inte haft tillgång till att lägga upp bilder så jag struntade helt enkelt i att lägga upp nånting över huvud taget då. Men nu måste jag berätta om Madonna som jag va på i söndags.
Vi åkte dit på söndagmorgon och kom fram nån gång vid lunch. På eftermiddagen åkte vi in till centrum av göteborg, eller vad man ska kalla det? som inte låg så långt bort. Kan ju säga att det tog ett tag att hitta nån parkering. Fatta hur många det va som skulle på konserten 55 000 - 60 000 typ nånting?
Men sen gick vi iallafall på avenyn och vilka stod där helt plötsligt?? Måns Zelmerlöw och Marie Serneholt!! AAAhHHH, va min reaktion typ. Fett va coolt ju!! Vi stod och titta på dom ett litet tag..våga ju inte gå fram till dom och störa och ingen annan verkade heller göra det så.. :P Dom skulle ocskå på Madonna (såg det på Måns blogg nu att han va där (;  )
Sen träffa jag en gammal kompis jag inte sett på länge, i göteborg av alla ställen =)

Konserten va sjukt bra tycker jag. Fatta hur pigg, snygg och fräsh hon är för att vara strax 51 år?! Hon hade med bra låtar fast nån va lite tråkig då satt jag mest och tänkte på annat :P hahaha. Ska ta och lägga in fler Madonna låter i mediaspelaren när jag kommer hem till mamma. Hörde flera låtar jag inte hört förut som va skitbra.
Och 4 minutes va grym!

Tog några bilder med mobilen innan det började sen tog mamma massa kort x)

Förbandet var en asgrym DJ som spelade


Jag har signerat alla bilder så tänk inte ens på att sno dem

!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0