skolan är igång

Hej svejs!
Det va nåra dagar sen jag uppdaterade men jag har vekligeni nte haft tid eller ork till det. Imåndags började skolan då, var ju bara uppropp sen kunde man åka hem igen. Jag var så lyckad och kom försent första dagen också :o oops...
I tisdags började då skolan på riktigt och det märktes kan man ju säga! Fick tre läxor direkt och idag fick vi två till. Är väl ganska lätta egentigen men vem pallar läxa första dagen, eller veckan för den delen?! :p
I tisdags och idag var det träning  med gymnastiken också, det gick bra. Kände ingenting i knät och det är jag glad för!

Har gjort lite läxor nu också ska göra klart spanskan till på fredag. Är ganska lätt, vi ska skriva ett brev om oss själva...Precis som vi fått göra de senaste tre åren. . . :p

Det kommer inte bli lika mycket bloggande som under sommarlovet om det fortsätter i den här stilen med skolan, så ni vet. Dessutom är det mer träning i år. Men jag skriver när jag kan :)

Vi ses när vi ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0