090822

Ja det tog liite längre tid att komma tillbaka :P Men nu är jag här och ska berätta vad jag haft för mig idag.
Direkt feter frukosten gjorde vi oss i ordning och åkte till centrum där vi kollade på Alcasar som uppträdde och de va ju grymt bra som vanligt! ;D Jag älskar att dom har sån energi och ger allt för att bjuda in publiken. Sen är dom ju riktigt duktiga med all koregrafi som dom har till varje låt. Även fast det var en rätt liten scen idag så hade dem full koll på varandra och på vad dom gjorde och det blev en riktigt bra show!
Sen gick vi runt lite och kollade lite på allt möjligt som fanns där.  (Självklart åkte vi upp till skoaffären sen och tittade (; )

Nu har jag målat lite mer på vagnen också, och jag tycker faktiskt det blir riktigt fint :) Lägger inte in nå fler bilder på den för att det ska bli en överraskning sen när den är klar.

Nu tittar jag på friidrotten. Alla sitter samlade i vardagsrummet och myser tillsammans :D
Bolt ska strax springa, men det som är mest intressant är stavhoppet! Steven Hooker vann guld, på två hopp! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0