Gott och Blandat

Här igen! ;)

I lördags var det dags för julafton igen. Firade hos pappa och fick lite fler julklappar och julmat.
Trevligt trevligt.

Sen har jag bara tagit det lungt. Idag har jag till och med varit ovanligt duktig och börjat på ett skolarbete. Jag ska försöka följa mitt nyårslöfte de här sista dagarna. Sen får jag försöka bättra mig till nästa år.


Funderar på att skaffa en ny blogg, alltså en anonym blogg då som inte handlar om mitt liv. Eller det ska den vl göra, men med en gnutta överdrivet skit. En pessemistisk blogg kan vi kalla den ;) Får se om det blir av. Måste samla lite material först kanske ;)

(Ajuste, Iron Maiden - skitbra band!)

tills vidare Ha Det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0