090217

Ja igår så hade jag bara min konstiga data tillgänglig så kunde inte lägga in nåra bilder men.. Efter skolan gick jag en snabbis med elin på stan, gick väl bara till Vera moda och köpte ett pat jeans. Dom är jättesköna! Behövde ha ett par nya också så de va bra! Och Elin övertala mig kanske lite också... :P eller inte.. Men är riktigt nöjd med dom! iaf!

Idag så va geografiprovet också, och de gick ju Skit!! Herregud va svårt de va och många håller nog med! Aja strunt i de, hoppas på ett bra resultat på historaprovet iaf som gick riktigt bra! :D (om vi får tillbaka det nån gång)

Har gett min söta kanin Zlatan lite mat nu också. han va hungrig, bara äcklig mat va kvar i skålen. Men så kom mamma med en morot också :)
Ska äta strax nu innan träningen som börjar havl 7. lite stressigt är det på tisdagar när man ska hem först sen försöka hinna plugga, göra sig i ordning och äta..menmen man får väl leva med det. Hade inte ens tänkt träna idag men mina underbara kompisar övertalade mig. Och så trodde jag att spanska glosorna va till imorgon men har en extra dag på mig, tack och lov! Hinner inte skriva mer ikväll <3

Snart är det lov. Då kan man äntligen få slappna av igen och bara ta det lungt. Ingen skola på en hel vecka.


Mina jeans från vera moda.




Ninisen Zlatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0