090218 - ny kofta

Hejsan!
Idag har det vart en ganska skön dag. Vilket onsdagar inte brukar vara men idag va den det. Skola från 8 till 12 sen hade Elin och jag bestämt att följa med varandra till olika ställen. Först gick vi till bilskolan för elin skulle skriva in sig sen gick vi och kollade min piercing, skulle egentligen ha gjort de förra veckan men mådde inte så bra då så de blev aldrig av. Men allting såg bra ut, förutom att jag i morse råka göra illa mig som tusen på den!

Kolla lite på Tv när ja kom hem, daays of our lives. Väldigt seg serie, men ibland händer det lite saker, fast aldrig nr jag kollar. Imorgon skulle det bli spännande men då kan jag ju inte kolla.
Har suttit här nu ett tag också, men internet la av så då dampa jag lite.
Måste plugga lite engelskaglosor till imorgon också, men dom verka inte så svåra så gör det snart...

Idag hade jag en ny kofta på mig också från Halens som jag beställt. Rosa å fin.
Skriver väl senare ikväll också. Hörs då
Xoxo. Madde <3




La rosa kofta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0