Andra Avenyn

Gokväll!
Nu kan jag alla mina engelskaglosor, va inte så svåra kanske. Hoppas bara att det är förhör på dom imorgon så man inte har gjort massa i onödan. Måste läsa en text också men de gör ja när ja går och lägger mig.
Det känns som att den här dagen har vart väldigt lång. Eftermiddan har gått jättelångsamt!

Tittade nyss på Andra avenyn som är så bra! Älskar  verkligen den serien!
Kul med en svensk serie som man kan följa. Är ju inne på tredje säsongen nu och det är väldigt spännande. Händer iaf ganske mycket mer saker där än i days of our lives :P
Jag längtar verkligen tillbaka till Göteborg! Va ju i och för sig bara där en dag men det va så fint där!
Skulle vilja åka dit i sommar och gå runt lite mer i staden.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, välja kläder tills imorgon kanske så man slipper göra de imorgon bitti.
Har egentligen inge mer att göra sen men får väl kolla på Greys anatomy.. Även fast jag har slutat följa den serien, men det är bra ändå!

Aja Godnatt!
Xoxo Madde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0