Besök på förra skolan

Sho!
Idag hade vi ingen historia så sluta 12. Åt mat med tjejerna sen droh Madde Elin å jag till konsum och köpte godis - de va extra pris! Så nu sitter jag och smockar i mig de.

Vi hade iaf bestämt oss för att åka till våran förra skola och hälsa på. Så vi tog bussen till viksäng och gick runt i skolan och hälsa på våra gammla lärare, de va riktigt kul! :D
Så gick vi till idrotten också så klart och hälsa på där och kolla när en klass hade idrott, gymnastik. Haha de ville man ju se ;) Blev riktigt sugen på att träna då. Men eftersom de är sportlov i den lilla staden så äre ingen träning idag..
Drog hem sen å nu ska jag kolla på The 70:s show, asbra program! Men sen måste jag plugga matte! har ju prov imorgon..hoppas att de går bra. Ekvationer, inte så nödvändigt i livet precis.. menmen vi måste lära oss de så det är bara att göra de.

Ses ikväll kanske..?
Ha de! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0