Löördag

Lördag morgon och det är helt dött i huset. Förutom Kyros som springer omkring och gosar med mig..
Men johi (syster) är vaken men tråkar i sitt rum, så jag känner mig ganska ensam. Men de är bara skönt.
Kollade lite på tv när ja gick upp för 1½ timme sen typ men bara tv shop, men orkar kolla på de?!..(jag ibland faktiskt)
Och till frukost blev de såklart rostad macka med nutella!

Ska lägga in lite hannah montana avsnitt i mediaspelaren nu så man har titta på nån gång när det blir tråkigt i skolan eller på tåget.

Idag vet ja inte vad som händer, ska kanske läsa ut min bok snart så ja kan börja på engelskaboken som ska va utläst vekca 11. Får se..
Ikväll äre iaf Melodifestivalen som gäller! EMD är ju med! :D

Vi se bloggen.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0