Melodifestivalen

Ja kan bara säga att den här veckan va lungt klart den bästa hittills i melodifestivalen.
EMD ägde så klart, men jag tyckte inte riktigt dom stod ut så mycke f´rån bakrundsdansarna vilket va synd.
Sofia - som va internationella juryns val - hennes låt va ju skitbra! förutom kanske att hon söng på grekiska kanske..
Men sen fattar jag inte att 2 bidrag va bland dom 5 bästa..?
Jaja..folk röstar ju på de dom tycker är bra

Måste också säga att jag ÄLSKADE Petras klänning!! Sjukt snygg - färgerna, mönstret och de guldiga partiet i mitten.
Mollys klänning va också jättefin! Vit,och defina flätade banden med guld i.
Märkte också att alla tjejers hår va lockat till kvällen..? nånting man satsa på eller?
Märker också att varje mening i det här stycket börjar på M.

Nu ser jag iallafall fram emot nästa veckas bidrag och hoppas det blir lika bra eller bättre, sen äre globen som gäller!

Nu väntar jag på att hot chick ska börja igen så ska jag njuta av lite tacochips och lemon/lime dricka.

Godnatt bloggen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0