Semlor, konser och MVG

Ja idag i skolan så va det en välgörenhetskonser för rädda barnen och olka band som spela. Efter så bjöds det på semlor också och man kuta ju så klart dit för att hinna få en! Gott vare!
Sen fick vi tillbaka våra historiaprov också och man är väl glad och stot över ett mvg! Va längesen jag fick det. hehe
Film på engelskan och kort svenska sen vare ÄNTLIGEN looov.
Gud så skönt. äntligen får man slappa och bara ta de lungt. Behövdes verkligen nu. Men jag ska inte gö nått särskilt på lovet, får väl försöka hitta på nått. Ska iallafall försöka se förra säsongen av Gossip girl, som jag missa efterosm jag träna varje sändag..suck!
Så nu har jag en del att ta igen eftersom nya säsongen har börjat.
Nu ska jag snart äta med papi, M och syster som är hemma :D (men hon drar snart igen)
Blir säkert nå gott, som vanligt när pappa gör mat.
Nu ska ja fösöka hitta på nått å göra

Ha de så länge <3



nått år sen med Kyros ute i snön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0