Snö, snö och åter snö

Ingen har väl undgått att det snöar som tusan ute, har hållt på hela dagen i västerås.
Har åkt till mamma nu och här snöar det också och blåser! Inge skönt att gå bara 50 meter till bilen.
Direkt när jag kom hir rusa ja till min lilla kanin och plocka upp honom och myste. Han är så gosig, men nu springer han runt på mattan.
Ja älskar verkligen snön! Det är så fint när det är hel vitt ute och jag vill ut och åka pulka i en jättestor backe. det va jätte längesen jag åkte pulka.. Saknar att av liten och alltid vara ute och leka med kompisarna.

Nu ska jag väl snart göra mig i ordning och byta om för det är träning halv 5. Hoppas de går bra idag och att jag inte blir helt död som sist.
Ska göra mitt bästa, och va försiktig med magen. ;)

ses bloggen! <3



Vinterland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0